Coco Chanel i Marilyn Monroe mawiały przewrotnie „Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy.” Przestawiamy Państwu najsłynniejsze ekskluzywne galerie i domy handlowe na świecie, gdzie można zaznać nieco szczęścia. Niektóre z nich zyskały status atrakcji turystycznych, które należy odwiedzić, będąc w danym mieście. Domy towarowe przez nas przedstawione wzbudzają zachwyt i zapewniają swoim Gościom wspaniałą ucztę dla wszystkich zmysłów.
O autorze:
Katarzyna Macek
Dyrektor marketingu w firmie A&K Luxury Group. Ekspert w zakresie marketingu dóbr luksusowych.
Absolwentka dziennych studiów na kierunku 'Services Management' w Lyngby Business Academy
w Danii, dziennych studiów licencjackich na kierunku "Filologia w zakresie angielski język handlowy – Business English" w Kolegium Języka Biznesu Uniwersytetu Śląskiego, dziennych studiów magisterskich na kierunku 'MSc Marketing' na Oxford Brookes University w Oksfordzie w Anglii oraz studiów podyplomowych na kierunku "Negocjacje w Biznesie Międzynarodowym" w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej.
Od wielu lat działa na rynku dóbr luksusowych. Obsługuje wymagających i zamożnych klientów, VIPy oraz firmy oferujące luksusowe produkty i profesjonalne usługi.
Interesuje się tematyką biznesową. Uwielbia podróże, języki obce, przyrodę, motoryzację i sport. Wielka miłośniczka sztuki – w szczególności muzyki klasycznej, baletu, teatru, filmu, mody, architektury, nieruchomości historycznych i stylu retro.
Ceni zdrowy styl życia w zgodzie z naturą – tak zwany 'slow life'.
Jej pasją jest promowanie luksusu, najwyższej jakości, piękna, klasy, kultury, dobrych manier, Polski, firm z rynku dóbr luksusowych, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz młodych talentów.
Kontakt:
tel.: +48 509 185 195,
e-mail: contact@luxuryexpo.pl