24-25. kwietnia 2017 r. (poniedziałek-wtorek) - uczestniczyliśmy w szkoleniu 'CX Masterclass Warsaw 2017' w Centrum Bankowo-Finansowym Nowy Świat S.A. przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie.
24. kwietnia odbyła się kameralna kolacja z Elianą Medeiros, a 25. kwietnia całodniowe szkolenie.
CX Masterclass to cykl spotkań z ekspertką Elianą Medeiros poświęconych Customer Experience organizowanych w ramach międzynarodowego projektu Global Academy Customer Experience. Miasta uczestniczące w projekcie to: Lizbona, Warszawa, Londyn, Zurych, Sztokholm, Kioto, Lozanna, S. Paulo, Cape Town, Berlin, Dubaj.
Elianę Medeiros jest ekspertem w zakresie Customer Experience z 17-letnim doświadczeniem w branży dóbr luksusowych. Posiada Certyfikat 'Ritz-Carlton Service Excellence'.
Opracowywała strategie firmy oraz zarządzała grupą personelu zajmującą się obsługą klientów NetJets, który jest liderem na rynku lotnictwa prywatnego. Klientami NetJets są UHNWI (Ultra High-Net-Worth Individuals): CEO, dyrektorzy, rodzina królewska, celebryci i najlepsi sportowcy, którzy należą do 1% najbogatszych osób świata i posiadają ponad 50% globalnego bogactwa.
Eliana stała się jednym z pierwszych ekspertów z zakresu Customer Experience w Europie. Zrewolucjonizowała sposób, w jaki NetJets, a w konsekwencji cała branża, zaczęły zapewniać Customer Experience.
W lutym 2017 została wydana pierwsza książka Eliany Medeiros pt. 'Welcome to the Experience Economy – an Introducion to Customer Experience by Eliana Medeiros'.
Eliana studiowała w Portugalii, jak również na czołowych uczelniach w Anglii i Stanach Zjednoczonych. Mówi płynnie w trzech językach i jest członkiem stowarzyszenia specjalistów zajmujących się Customer Experience. Jest certyfikowanym trenerem ICC.
#CXMasterclassWarsaw #CXMasterclass #ElianaMedeiros #szkolenie #klient #klienci #CustomerExperience #ExperienceEconomy #relacja #zaufanie #fani #ambasador #ambasadorzy #AmbasadorzyMarki #produkt #strategia #marka #service #management #firma #pracownicy #emocje #innowacje #luksus #vip #HNWI #UHNWI #RitzCarlton #NetJets #biznes #networking #BookOfLuxury #EsseMedia #Warszawa #Lizbona #Londyn #Zurych #Sztokholm #Kioto #CapeTown #Berlin #Dubaj
www.bookofluxury.com/cx-masterclass/ - CX Masterclass
www.facebook.com/events/132051750652498/ - wydarzenie CX Masterclass na FB
www.uirtusacademy.com/services - Uirtus Academy
www.bookofluxury.com/ - Organizator 'Book of Luxury'
www.amazon.com/Welcome-Experience-Economy-Introduction-Customer/dp/1542300142 - Książka Eliany Medeiros